tiistai 14. elokuuta 2007

Aloitus

Olen uudelleenvirittelemässä neulomistaitojani pitempääkin pidemmän tauon jälkeen. Viime vuosina olen saanut neulottua yhdet lapaset (liian suuret ja ruma peukalo), pipon (onnistui!) ja neulepuseroa (jäi kesken). Nyt olen tutustunut uudelleen puikkoihin ja vähän koukkuunkin. Apujoukoiksi olen kutsunut opaskirjat, netin ja sisun.

Salakavalasti ostoskärryihini on kauppareissuilla hypännyt lankakerä jos toinenkin - toivottavasti ne vielä muokkaantuvat joksikin käyttökelpoiseksi. Projektini etenevät hitaasti, eivätkä aina edes kovin varmasti, mutta ainakin joutkut loppuun saakka. Aluksi tarkoituksenani on neuloa pientä ja helppoa. Blogin nimeä mukaillen lähden liikkeelle lapasista.

Tervetuloa lapaspajalle!

4 kommenttia:

Talsu kirjoitti...

Tervetuloa blogien ihmeelliseen maailmaan :) Siitä se lähtee. Itsekin vuosi takaperin verestelin neulomustaitoja, ja nyt olen (taas) täysin neulekoukussa ...

Sanni kirjoitti...

Kiitos! Neulomiseen hurahtaminen näyttää olevan helppoa. Neuleprojekteja on suunnitteella melkoinen määrä, mutta pitää yritää muistaa, että taidot rajoittavat vielä tekemistä - ja välillä aika paljonkin ;)

Talsu kirjoitti...

Neulomiseen hurahtaminen on todellakin helppoa :D Rohkeasti kokeilemaan uusia juttuja, tekemällä ne taidot karttuu. Eihän ne vaativammatkaan työt ole kuin oikeita ja nurjia silmukoita, höystettynä erilaisilla kavennuksilla ja langankierroilla :)

Sanni kirjoitti...

Otin härkää sarvista ja aloitin neuletakin. Mielenkiinnolla odottelen, miten projektin käy ;)